Actualidad Noticias Ja està en marxa la campanya de Adwords que ha llançat la FVCV per a les seues Escoles de Vela Homologades

Ja està en marxa la campanya de Adwords que ha llançat la FVCV per a les seues Escoles de Vela Homologades

Escoles

23 maig 2022
Augmentar la visibilitat de les escoles, que aconseguisquen més inscripcions als seus cursos i que amplien la seua base de dades són els objectius d'aquesta campanya de Adwords
FVCV

La Federació de Vela de la Comunitat Valenciana ha posat en marxa, des d'aquest mes de maig fins a finals de juny, una campanya de Google Adwords i Facebook Ads dedicada a les seues Escoles de Vela Homologades.

Conscients que, ben entrat maig, les escoles ja estan immerses en la seua temporada alta, la FVCV ha considerat que és el moment oportú per a llançar aquesta campanya de publicitat en línia que busca d'una banda, augmentar la visibilitat i el trànsit a les pàgines webs de cadascuna de les escoles, que aconseguisquen un major nombre d'inscripcions als seus cursos i que, a més, augmenten la seua base de dades interna en obtindre mails de nous usuaris que es posen en contacte amb ells per a sol·licitar informació a través d'aquesta campanya.

El primer pas per al llançament de la mateixa ha sigut el disseny, la programació i la creació d'una Landing Page específica i exclusiva per a tota la nostra Xarxa Escoles de Vela Homologades. Aquesta Landing Page és la pàgina destine a la que l'usuari arriba quan li apareix el nostre anunci de publicitat.

Pots veure ací la pàgina: https://somvelaescoles.com/

Una vegada l'usuari està en la nostra pàgina web pot buscar per zones l'escola que més li interesse segons les seues necessitats, i a un sol clic, pot posar-se en contacte amb l'escola per a sol·licitar més informació a través del correu electrònic. També té accés directe a la pàgina web i al telèfon de cada escola.

Aquesta campanya de publicitat estarà activa a través de dos canals: el cercador de Google i Instagram. D'aquesta manera, cada vegada que un usuari busque conceptes com ara ‘curs de vela a la Comunitat Valenciana’ o ‘on aprendre esports nàutics a la Comunitat Valenciana’ els saltarà el nostre anunci.

Endinsar-nos en la publicitat en línia ens permetrà poder aprofitar els avantatges que tenen aquestes campanyes tenen. Avantatges com arribar a clients potencials ja que ens permetre mostrar els nostres anuncis a aquelles persones amb més probabilitats d'estar interessats en nostres els teus serveis i segmentar l'audiència a la qual volem impactar. A més, podrem realitzar un seguiment de les persones que han fet clic en els teus anuncis i delimitar les mateixes segons paraules clau, edat, idioma, residència, etc.

A més, podrem anar controlant i perfilant els costos alhora que anem mesurant els resultats i punts d'èxit.

Què és i en què consisteix Google Adwords i Instagram Ads?

Google Adwords és el programa de publicitat en línia de Google. Amb aquesta eina, les empreses creen els seus anuncis en línia per a arribar a més persones a través d'aquest cercador. L'anunci apareix en el moment exacte en què l'usuari s'interessa pels productes i serveis que ofereix la teua empresa i cerca en Google on trobar-los o comprar-los.

Es tracta d'una estratègia de màrqueting digital en la qual, mitjançant pagament, l'anunci creat per l'empresa és visualitzat en els motors de cerca de Google. A través Google Adwords, Google analitza els anuncis creats per les empreses i li'ls mostra als usuaris quan realitzen una cerca relacionada amb el negoci.

Pel seu costat, Instagram Ads és la plataforma de publicitat d'Instagram. L'objectiu és configurar campanyes i anuncis en aquesta xarxa social, per a en aquest cas, incrementar el trànsit web cap a la Landing Page creada per a les nostres escoles.

 

 

Related links