Actualidad Noticias La FVCV i la seua Xarxa d´Escoles Homologades celebren una ‘Jornada de Portes Obertes’ digital durant el 01 de maig

La FVCV i la seua Xarxa d´Escoles Homologades celebren una ‘Jornada de Portes Obertes’ digital durant el 01 de maig

Escoles

04 maig 2021
24 escoles de la Comunitat Valenciana s'han sumat a aquesta iniciativa que ha acostat la vela a nous usuaris i ha aconseguit una major visibilitat per a aquest esport
FVCV
FVCV

Sota el lema ‘La Mar segueix obert’ la Federació de Vela de la Comunitat Valenciana ha organitzat de manera digital la seua ‘Jornada de Portes Obertes’ com cada 01 de maig. Apel·lant a la responsabilitat, la celebració d'aquest significatiu dia ha sigut traslladada a xarxes socials on escoles, esportistes, tècnics, directius i amants de l'esport de la vela han pogut compartir els seus records i vivències navegant per la Comunitat Valenciana i tenint com a centre neuràlgic els perfils de xarxes socials de la federació.
 
Mantindre viva la ‘Jornada de Portes Obertes’ encara que enguany haguera de ser a través de plataformes digitals, ha sigut l'objectiu principal de la Federació de Vela de la Comunitat Valenciana a l'hora de promoure aquesta iniciativa. ‘És un dia important no sols per a la federació sinó també per a la Xarxa d'Escoles. La celebració d'aquest dia ens permet captar l'atenció de públic nou i animar-los i incentivar-los al fet que proven el nostre esport’ compta Luís Faguas, director de la Xarxa d'Escoles de la FVCV.

És per això, que 24 escoles repartides per tot el litoral de la Comunitat s'han volgut sumar a aquesta campanya digital per a generar soroll en xarxes socials i poder arribar a un públic objectiu més ampli del que es podria arribar només de manera física.
Gràcies a la gran participació d'aquestes escoles i tenint com a centre l'Instagram de la FVCV, les diferents publicacions que es van anar compartint de les escoles que van crear contingut van ascendir a quasi 10.000 visualitzacions. Però aquest no és l'única dada que hem pogut obtindre de la ‘Jornada de Portes Obertes’ digital. Les estadístiques reflecteixen que a través d'Instagram #ElMarSigueAbierto va superar els 2.000 comptes aconseguides en Instagram i va ascendir a quasi 20.000 impressions.

Pel seu costat, la publicació corporativa realitzada en Facebook després de ser compartida per més de 30 usuaris diferents va aconseguir tindre quasi 2.000 impressions i arribar a més de 1.500 comptes de nous usuaris. Amb aquesta iniciativa no sols s'ha aconseguit donar visibilitat a la vela sinó també augmentar el sentiment de pertinença de la comunitat #Somvela que dia rere dia treballa per i per al nostre esport. 


Gràcies a tots per participar i mantindre viva aquesta jornada!